Novinky e-mailem

Citizen Police Engelsrufer
Telstar Renata Bering
Swiss Military Hanowa

Přihlášení obchodníka

Z důvodu inventury bude servis od 28. 12. 2020 do 8. 1. 2021 uzavřený. Děkujeme za pochopení.

Provádíme záruční i pozáruční servis  

HODINEK:
CITIZEN
BULOVA
TELSTAR
POLICE
SWISS MILITARY HANOWA
HANOWA
BERING
ENGELSRUFER
SUNDIAL
FURLA

Provádíme záruční servis

ŠPERKŮ:
BERING
ENGELSRUFER
POLICE

Kontaktní údaje a otvírací hodiny najdete zde.

K pozáručnímu servisu lze také využít smluvní servisní partnery.

Příjem oprav

Zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

  • přesný popis vady, případně požadavek na opravu a stav výrobku (úroveň opotřebení)
  • kontaktní údaje (telefon nebo email pro odsouhlasení změny oprav a ceny)
  • v případě záruční opravy také záruční list, který lze v případě zboží zakoupeného v ČR u autorizovaných prodejců nahradit dokladem o nákupu (pouze v případě, že jde o záruční opravu v rámci zákonné dvouleté záruční doby). Seznam autorizovaných prodejců najdete zde.

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 177 Kč.

Opravy starších modelů

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu.

Technická podpora autorizovaným prodejcům

V případě potřeby konzultace technického problému se na nás obraťte telefonicky, emailem nebo osobně. Rádi Vám poskytneme potřebné informace. Servis nesupluje informační servis maloobchodních prodejců!

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.
Na hodinky značky CITIZEN zakoupené v ČR 1. 5. 2010 a později u autorizovaných prodejců poskytujeme záruku 5 let, na hodinky TELSTAR zakoupené v ČR 1. 4. 2014 a později poskytujeme záruku 5 let, na hodinky Hanowa a Swiss Military Hanowa zakoupené v ČR 1. 6. 2019 a později poskytujeme záruku 3 roky, na hodinky Bering poskytujeme záruku 3 roky, na hodinky Sundial a Bulova zakoupené v ČR poskytujeme záruku 5 let. Na ostatní výrobky dodávané společností GOLDTIME a.s. na trh v ČR se poskytuje záruka 2 roky od data prodeje konečnému spotřebiteli. 
Záruční a pozáruční opravy výrobků uvedených značek od neautorizovaných dovozců do ČR budou odmítány s odkazem na neexistující smluvní vztah mezi GOLDTIME a.s. a těmito dovozci.

Prodej náhradních dílů pro obchodní partnery

Kromě běžných náhradních dílů, jako jsou baterie RENATA, stěžejky nebo řemínky si můžete objednávat také náhradní díly pro hodinky výše uvedených značek pro opravy ve Vašich prodejnách a opravnách. Při objednávání strojového náhradního dílu uvádějte číslo kalibru. Při objednávání pouzdrového náhradního dílu uvádějte u hodinek Citizen číslo pouzdra, u hodinek Police a Telstar číslo modelu. Uvádějte také maximálně upřesňující informace, jako např. průměr skla apod. Běžně skladované díly Vám dodáme do 5 dnů, dodávka speciálních dílů objednávaných v zahraničí trvá přibližně 1 - 2 měsíce. Součástky na hodinky jiných značek nevedeme - neobjednávejte je. Sklad náhradních dílů slouží pouze pro účely servisu značek dodávaných do ČR společností GOLDTIME a.s.

Service Centre

U Libeňského pivovaru 10
180 00  Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty.

Servisní tým

Regina Chudomelová
Manažer servisu
Email: service@goldtime.cz

Lucie Macová
Příjem oprav
Email: macova@goldtime.cz
Tel.: +420 284 821 344

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.